Скоби за Пружини
Скобите за пружини са строго предназначени за разглобяването на автомобилна пружина. Всеки автомобил притежава по четири и всяка от тях е свързана с амортисьор. За да свалите пружината, първо трябва да свалите гумата и цялата система, която придържа пружината. Преди да продължите, е нужно да смажете всички пролуки. Когато стигнете до ябълковидната става, използвайте друг вид скоба или промушете широка отвертка, а след това използвайте чук, за да разкачите ставата. Нужно е само да отвиете последната гайка на върха и пружината вече е в ръцете ви.
За какво се използват скобите за пружини?
Ваденето на пружини от автомобили е една от най-предизвикателните и опасни екстракции. Независимо дали се налага да смените самата пружина или амортисьора, към който е свързана, ще ви е нужен уред, способен да задържи компреса. Обикновените скоби са наречени със зловещото прозвище „вдовица мейкър“, тъй като са нужни няколко сантиметра невнимание, за да изскочи пружината.
За щастие, полският производител на инструменти Mar-Pol има идеалното решение на проблема, представяйки скоба, която захваща стабилно пружината от двете страни, създавайки своеобразна предпазна клетка, способна да задържи високата компресация. В същото време вътрешната страна на скобите е покрита с пластмасови капаци, така че да не наранят пружината или амортисьора и да осигурят по-добро сцепление.
Какви видове и марки скоби ще откриете на нашия сайт?
скоби за пружини force;
скоби за пружини mar pol;
хидравлична скоба за пружини.
В комплекта на Mar-Pol ще откриете шест профилирани глави за пружина с различни размери, скобите са подходящи предимно за леки автомобили, независимо от марката. Всички елементи са изработена от висококачествена издръжлива стомана, а основното им предимство е високо ниво на натиск, което разпределят върху по-голяма площ, както по този начин предотвратяват повреждането на пружината и рискът от счупване на самата скоба. Комплектът Mar-Pol е подходящ както за стандартни пружини, така и за конусовидни.
Защо да използваме скоби за амортисьори?
Когато скобата държи пружината, не се отпускайте и работете много предпазливо. Не ритайте скобата и дори не я докосвайте, защото все още има вероятност пружината да се освободи, едва когато инсталирате новият амортисьор и го прикрепите добре на същото място, можете спокойно да освободите пружината.